Agnes de Rijke

medewerker
Agnes de Rijke

medewerker

Sinds 2007 ben ik werkzaam in het zorgsegment. Ik ben begonnen als SAP/HR-consultant voor een groot Amerikaans bedrijf. Later ben ik aan de slag gegaan als projectleider om ERP software en ECD’s bij diverse verpleeg-/en verzorgingshuizen te implementeren.

Omdat ik zocht naar meer zingeving in mijn werk heb ik de opleiding verpleegkunde gevolgd en heb ik vanaf 2013 de kleinschalige thuiszorgorganisatie van mijn moeder samen met haar gerund en later in 2016 overgenomen. Maar om meer flexibiliteit en ruimte voor mijzelf te creëren ben ik eind 2018 gestart om deels als projectleider en deels als verpleegkundige te gaan werken. Voor wat betreft de projecten ben ik verbonden aan Quattri om mooie projecten te draaien bij diverse zorgorganisaties.

Zowel zorginhoudelijk als projectmatig werken in de zorg. Twee rollen die ik het liefst vervul en die elkaar ook goed aanvullen. Want met een bedrijfs-/projectmatige pet naar de zorginhoud kijken en met een verpleegkundige pet naar projecten kijken leidt soms tot verrassende inzichten. Op deze manier kan ik zowel direct als indirect bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de zorg. Hoe mooi is dat!

Alex van Burg

medewerker
Alex van Burg

medewerker

Ik ben werkzaam in de zorg vanaf 1980, waarvan de jaren tot en met 2000 als verpleegkundige in diverse settings. De laatste jaren als locatiemanager in de V&V sector. In 2000 heb ik de overstap gemaakt naar de automatisering.

Vanaf 2005 bij Quattri.

Mijn rol binnen projecten is meestal die van implementatie consultant, meedenken met organisaties over de inrichting en gebruik van de applicatie. Soms in een team van consultants, waarbij ik meestal het backoffice deel voor mijn rekening neem.

Maar ook regelmatig als allround consultant, waarbij we bij Quattri een team van specialisten achter de hand hebben waarmee ik kan sparren.

Bij de inrichting probeer ik altijd het evenwicht te vinden tussen de werkwijze die binnen de organisatie gebruikt wordt en de mogelijkheden die de applicatie biedt om processen te optimaliseren. Daarbij blijkt iedere keer weer dat processen vaak flexibeler zijn dan mensen, en dat het dus van groot belang is om mensen mee te nemen in de inrichtingskeuzen die gemaakt worden.

Mijn belangrijkste motivatie om destijds de overstap te maken van de directe zorg naar automatisering is nog steeds actueel. Medewerkers in de uitvoering moeten merken dat automatisering (en dus ook administratieve taken) hen helpt om meer tijd te kunnen besteden aan ‘het bed’ (dus de cliënt). Wet en regelgeving van de overheid is daarbij niet altijd behulpzaam, en ook processen en procedures kunnen die ondersteuning in de weg staan.

Anita Dellebeke

medewerker
Anita Dellebeke

medewerker

Vanaf 2016 werk ik met veel plezier binnen het “Quattri-team”.  De onderlinge kennisdeling, gezamenlijke ervaring en collegialiteit dagen mij uit en motiveren mij enorm!

Sinds 1979 werk ik in de zorg. De eerste jaren heb ik als Z-verpleegkundige en HBO-V verpleegkundige gewerkt,  vanaf 1996 werk ik als consultant.

Door mijn werk kom ik bij veel verschillende zorg organisaties. Ik heb veel ervaring opgedaan in de Ouderenzorg, Thuiszorg, Jeugdgezondheidszorg, Psychiatrie en Jeugdzorg.

Vanuit mijn rol als senior consultant ben ik betrokken bij onze klanten als projectleider, als adviseur maar ook als applicatiebeheerder. In mijn werk ben ik vaak bezig met implementaties van applicaties of onderdelen hiervan, o.a. voor de applicaties: Nedap ONS, More Care 4, etc.

Uitgangspunt hierbij is dat de applicatie en de inrichting daarvan het primaire proces gaat ondersteunen. De procesondersteuning is voor mij het belangrijkste doel,  de implementatie van de applicatie een middel om dit te bereiken

Mijn drive binnen mijn werk is de zorgmedewerker/hulpverlener dusdanig vanuit het proces en de benodigde software te faciliteren, dat dit klopt met het werk dat uiteindelijk gedaan moet worden. Uitgangspunt daarbij voor mij: Less is more!

Anneke Gelling

medewerker
Anneke Gelling

medewerker

Mijn hele werkzame leven ben ik al actief in het zorgsegment. Sinds 1983 als wijkverpleegkundige en later als teamleider. De registratieve en administratieve kant van het werk had altijd al mijn interesse en vanaf 1997 houd ik mij geheel bezig met (her)inrichting en optimalisatie van administratieve processen van registratie tot verloning en declaratie/journalisering en met de informatievoorziening.

Vanuit mijn rol als senior consultant ben ik in uiteenlopende projecten bij onze klanten betrokken geweest bij implementaties, migraties en optimalisaties. Daarnaast vervul ik ook de rol als (ad interim) Senior Zorgadministratie en als declaratiespecialist. Daarbinnen is het voor mij een hele leuke uitdaging dat ik in diverse trajecten medewerkers intern opleid voor de Zorgadministratie of Declaratieteam en voor de coördinatorfunctie hierin.

Ik word heel blij als een registratie- en declaratieproces optimaal verloopt voor de organisatie en alle medewerkers in het registratie- en declaratieproces goed gefaciliteerd worden.

Bram van de Pavert

medewerker
Bram van de Pavert

medewerker

Mijn loopbaan in de zorgsector begint in 2014. Vanuit de functie van Management Trainee ben ik in 2016 in dienst getreden bij Quattri.

Vanuit mijn rol als consultant ondersteun ik meerdere jeugdzorginstellingen bij de ingebruikname, inrichting en optimalisatie van (More)Care4 van NederCare. Wisselende vraagstukken maken dat elke dag weer anders is. Dat maakt het werken bij Quattri uitdagend en leuk.

Het sleutelwoord voor een geslaagde opdracht is samenwerking. Gezamenlijk met de klant vragen/problemen analyseren en oplossen geeft mij voldoening. Duidelijke communicatie, betrouwbaarheid en openheid zijn daarbij van groot belang.

Chantal Vogels

medewerker
Chantal Vogels

medewerker

Jarenlang, vanaf 2000, heb ik gewerkt als coördinator in de verzorging en verpleging bij Flexicare en was daar verantwoordelijk voor de aanname en inzet van (flexibel) zorgpersoneel binnen Aveant.

Sinds 2016 ben ik werkzaam bij Quattri in een gecombineerde rol als medewerker van het servicepunt van Quattri en officemanager. Samen met mijn collega beman ik het servicepunt waar uiteenlopende vragen van klanten binnenkomen rondom de applicatie. Daarnaast draag ik zorg voor de administratie van kleinere zorginstellingen, ondersteun bij cliëntadministratie, faciliteer trainingen en ondersteun het management en collega’s bij uiteenlopende zaken.

Wanneer mijn klanten en collega’s tevreden zijn en ik daar mijn steentje aan bij heb kunnen dragen, dan geeft mij dat veel voldoening. Quattri ervaar ik als een fijne organisatie waar professionele collega’s werken die gedreven en betrokken zijn. Het voelt goed om daar onderdeel van te mogen zijn.

Coen van den Bovenkamp

medewerker
Coen van den Bovenkamp

medewerker

Vanaf 1989 ben ik werkzaam in de zorgsector. De eerste 20 jaar heb ik bij verschillende zorgorganisaties gewerkt in diverse functies. Zo ben ik werkzaam geweest als  loon- en personeelsadministrateur, personeelsfunctionaris en systeembeheerder/applicatiebeheerder. De laatste 10 jaar ben ik werkzaam geweest als consultant zorg. De eerste 6 jaar als consultant bij een tweetal leveranciers van ERP software voor de zorg en de laatste vier jaar als zelfstandige. Als consultant ben ik betrokken geweest bij diverse implementaties en werd ik ingezet ter ondersteuning van de afdeling Informatievoorziening & Automatisering van meerdere organisaties.

Sinds 2 jaar ben ik verbonden aan Quattri als consultant. Daarbij ondersteun ik zorginstellingen (jeugdzorg en VVT-instellingen) bij de ingebruikname, inrichting en optimalisatie van hun zorgapplicaties (ONS van Nedap en (More) Care 4 van Nedercare).

Met de klant en zijn eindgebruikers komen tot een optimaal gebruik van de software in het primaire zorgproces is iets waar ik graag mijn steentje aan wil bijdragen. Vooral het contact en het werken met verschillende geledingen binnen een zorgorganisatie geven mij veel voldoening. Samen met hen de zorg rondom de cliënt zo aangenaam mogelijk te maken. Daar doe ik het voor.

Eelco Stieltjes

medewerker
Eelco Stieltjes

medewerker

Het leven is mooi! Samen werken we aan een nog mooier leven van uw cliënt.

Eline Buizer

medewerker
Eline Buizer

medewerker

Sinds 1986 ben ik werkzaam in de zorgsector. Onder andere in de rol als verpleegkundige, kwaliteitsadviseur, informatieadviseur, projectmanager en programmamanager.

Vanaf 2015 maak ik onderdeel uit van het Quattri team. Daar ben ik heel blij mee want ik werk samen met superfijne collega’s met veel kennis!

Veranderen is voor mij een passie en een drijfveer. De menselijke maat en juiste communicatie zijn voor mij bij elke verandering van belang om tot draagvlak en concrete resultaten te kunnen komen.

De veranderingen die ik begeleid vinden vaak middels een project plaats. Daarbij hoort analyse van de onderliggende processen en het slaan van een brug tussen de eindgebruiker en ICT. Ik heb snel overzicht van de organisatie en welke processen hierin een rol spelen.

Mijn uitgangspunten zijn: positief, de rust behouden en oplossingsgericht werken naar het eindresultaat samen met de inhoudsdeskundigen. Het geeft mij voldoening als de verandering succesvol is geïmplementeerd.

Els Kurver

medewerker
Els Kurver

medewerker

Inmiddels ben ik ruim 25 jaar werkzaam in de zorgsector op het gebied van planning, administratie en kwaliteitszorg.
Vanaf 2010 ben ik verbonden met Quattri voor advisering over plannen en roosteren. Dit kunnen vraagstukken zijn over het verbeteren van het planproces, de introductie van een nieuwe werkwijze, implementatietrajecten, training, het coachen van planners of extra ondersteuning bieden als er onvoldoende plancapaciteit is binnen organisaties.

Zorgen dat er weer grip ontstaat in een veranderende organisatie, structuur brengen in de nieuwe ontwikkelingen met aandacht voor het unieke van de organisatie. Graag ondersteun ik medewerkers hierbij door het ontwikkelen en herontdekken van hun eigen kwaliteiten en vaardigheden. Ieders bijdrage is van belang voor het bieden van optimale zorg aan de cliënt.

Frank van der Spek

medewerker
Frank van der Spek

medewerker

Frank van Elsland

medewerker
Frank van Elsland

medewerker

Mijn loopbaan in de zorg en ict is gestart in 1981. Na mijn verpleegkundige opleidingen en diverse verdiepende en verbredende opleidingen kon ik ervaring op doen in diverse lijn- en staf functies in de Cure en Care. Vanaf 2008 heb ik mijn kennis en ervaring verder kunnen verbreden met ICT en ECD/EPD toepassingen in de zorg.

Daarna zijn we met een paar enthousiaste mensen in 2004 gestart met Quattri!

Vanuit mijn rol als (zorg)directeur faciliteer ik de Quattri collega’s, zodat zij kunnen excelleren bij onze klanten en zichzelf verder kunnen ontplooien.

Ook ben ik eerste aanspreekpunt voor enkele van onze klanten om duidelijke afspraken te maken over de opdrachten /projecten waarin wij toegevoegde waarde leveren rondom het ECD en alles wat daarbij komt kijken.  Soms ben ik zo enthousiast over een  (advies)opdracht en de contacten daarbij dat ik daarin zelf ook een rol vraag om vooral aangesloten te blijven met de zorg en alles wat daarbij speelt!

Ik word er blij van als we met onze klanten in goede samenwerking doelen bereiken en de zorg weer een stukje verder helpen….  Elke dag.

Gert Winter

medewerker
Gert Winter

medewerker

Vanaf 2002 ben ik werkzaam in het zorgsegment. Eerst bij een grote zorginstelling op een IT-afdeling, vervolgens als productmanager bij de toenmalige marktleider op het gebied van mobiele registratie-software voor de thuiszorg en na een onderbreking van bijna twee jaar waarin ik een uitstapje naar het bankwezen heb gemaakt, sinds 2011 werkzaam bij Quattri in mijn rol als senior consultant.

In de ruim zeven jaar dat ik bij Quattri werk, heb ik mij hoofdzakelijk bezig gehouden met implementaties van ONS. De ene keer als adviseur, dan weer als projectleider en af en toe geef ik trainingen; een veelzijdige baan waarin ik mij geen dag verveel.

Een vraag die mij nog wel eens gesteld wordt is of het werk nooit saai wordt. Mijn antwoord is steevast nee en ik vergelijk het dan met eten: de ene keer geniet je van een heerlijk gerecht, soms zit je aan een uitgebreid diner met lange tanden te eten en niet zelden geniet je van iets wat je nog niet eerder geproefd hebt. Het is de afwisseling die het voor mij leuk maakt. Het feit dat je in ieder project weer nieuwe mensen leert kennen en samen met die mensen het project tot een goed einde weet te brengen geeft mij een enorme voldoening.

Helga Hageman

medewerker
Helga Hageman

medewerker

Sinds 1995 ben ik werkzaam in de zorgsector. Hierbij heb ik verschillende functies gehad zoals applicatie programmeur, teamleider helpdesk en applicatie beheer en consultant.

In 2011 ben ik in dienst gekomen bij Quattri. Binnen Quattri richt ik mij met name op het implementeren van het elektronische cliëntdossier in ONS. Ik ben bekend met verschillende zorgplan methodieken zoals OMAHA system, Mikzo, Schalock en 4 domeinen. Naast het implementeren van het dossier, houd ik me ook bezig met het maken van E-learning modules. Dit zijn modules over de werking van ONS, maar ook een theorie module over bijvoorbeeld OMAHA system.

Als consultant vind ik het belangrijk dat ICT zoveel mogelijk ondersteunend moet zijn aan de processen binnen een organisatie. Het is voor mij dan ook de uitdaging om een standaard applicatie zoals ONS zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op de zorgprocessen van de klant.

Henk Keverkamp

medewerker
Henk Keverkamp

medewerker

Onze cijferman, weet alles van de projectadministraties en de betalingen, hierdoor zorgt hij voor een soepele afwikkeling van het administratieve proces.

Iris Barkhuysen

medewerker
Iris Barkhuysen

medewerker

Doelen halen, ontwikkelen en teamgeest daar sta ik voor. Ik doe dit met passie, professionaliteit en no-nonsense.

Jesse Streefkerk

medewerker
Jesse Streefkerk

medewerker

Ik ben sinds 2016 werkzaam in het zorgsegment bij Quattri. Daarvoor heb ik tijdens mijn studietijd de bachelor Oefentherapie Cesar en master Health Science afgerond.

Binnen Quattri ben ik werkzaam als consultant en maak ik onderdeel uit van het Innovatieteam. Voor zowel ONS van Nedap als Care4 van Nedercare ben ik bij diverse klanten geweest. Mijn werkzaamheden bestaan uit het geven van trainingen, het begeleiden van implementaties of interim werkzaamheden als planner/roosteraar.

Het geeft mij veel voldoening als de klant tevreden is met mijn bijdrage of als de klant open staat voor een verandering van de werkwijze. Ook ben ik tevreden als door onze bijdrage het evenwicht tussen rust en werkdruk kan herstellen.

Job Hamming

medewerker
Job Hamming

medewerker

Zowel in mijn werk als in mijn sport hou ik ervan een goede prestatie neer te zetten. Een doel stellen en dat najagen vind ik uitermate motiverend.

Laia Reedijk

Medewerker
Laia Reedijk

Medewerker

Sinds 2004 ben ik werkzaam in het zorgsegment. Eerst als accountant en later als consultant. Vanaf 2010 maak ik onderdeel uit van het “Quattri-team”.

Als collega zet ik mij met veel plezier in voor het innovatieteam van Quattri en ben ik aanjager van het bedrijfsvoeringsteam.

Vanuit mijn rol als senior consultant heb ik veel verschillende projecten bij onze klanten mogen leiden, waaronder projecten met als doel om back-office processen en stuurinformatie te optimaliseren. Hierbij aansluiten op de specifieke bedrijfscultuur en breed kijken naar (zelf)sturingsmechanisme, vind ik elke keer weer een uitdaging.
Daarnaast ben ik ook (ad interim) werkzaam geweest als (concern)controller, manager bedrijfsvoering, manager zorgadministratie en manager finance & control.

Ik ben ervan overtuigd dat mensen het verschil maken. Het geeft mij voldoening als ik een team in beweging krijg, als ik mensen in hun kracht kan zetten en kan enthousiasmeren om zichzelf en de organisatie elke dag een stapje verder te helpen.

Laurens den Hartog

medewerker
Laurens den Hartog

medewerker

In het jaar 2000 ben ik begonnen als softwareontwikkelaar in de zorgsector. In een team heb ik meegebouwd aan een informatie- en plansysteem voor de thuiszorg. Direct bij de start in 2005 ben ik overgestapt naar Quattri.

Bij Quattri heb ik in de loop van de tijd veel verschillende opdrachten en projecten gedaan zoals ondersteuning bij Business Intelligence, ontwikkeling van maatwerkkoppelingen, het ontwerpen, uitvoeren en begeleiden van conversies en diverse advieswerkzaamheden rondom elektronische cliëntendossiers.

Inmiddels begeleid ik als senior consultant grote en complexe implementaties in onder andere de VVT- en GGZ-sector. Af en toe geef ik een training op zowel technisch als functioneel gebied. Daarnaast ben ik onderdeel van het bedrijfsvoeringsteam van Quattri, waarbij ik mijn aandacht vooral op allerlei technische zaken richt.

Ik hou van efficiënt werken en presteer dan ook het best onder druk. Als ik samen met de klant de afgesproken opdracht heb afgerond en in de tussentijd mijn kennis heb kunnen overdragen, ga ik aan het eind van de dag tevreden naar huis.

Marijke van Oudheusden

medewerker
Marijke van Oudheusden

medewerker

Mijn loopbaan in de zorg begon in 1978 en is zeer divers..

Opsommend: ziekenverzorgende, A-verpleegkundige, 2e graad leraar verpleegkunde, praktijkopleider en mede oprichter en 23 jaar directeur van PKZ Kraamzorg in Zoetermeer.

In 2017 ben ik als (zzp) consultant aan de slag gegaan bij Quattri. Geven van ECD trainingen en ondersteunen bij het plannen en roosteren in Nedap (ONS) bij zorgorganisaties. Daarnaast ben ik expert beeldend trainen en virtueel leren.

In verschillende situaties en organisaties samenwerken en streven naar verbetering, is altijd een mooie uitdaging. Merken dat je kunt helpen en dat de medewerkers van de organisatie daar blij mee zijn geeft mij veel energie en voldoening.

Marika van Soest

medewerker
Marika van Soest

medewerker

Sinds 1996 ben ik werkzaam in de zorgsector. Ooit begonnen in de Psychogeriatrische zorg en via opleidingen als Bedrijfskunde en Zorglogistiek het vak van Consultant ingerold.

Als Quattri consultant ben ik naast nieuwe implementaties Nedap ONS ook betrokken bij optimalisaties en business-consultancy opdrachten. Mijn specialisatie ligt met name op vraagstukken rondom plannen, roosteren, registreren en stuurinformatie, zoals bijvoorbeeld capaciteitsmanagement.

Ik houd niet van ingewikkelde processen die de zorgmedewerkers veel tijd kosten en zal altijd streven naar zo efficiënt mogelijke werkwijze met toegevoegde waarde. Effectiviteit en efficiënt werken mogelijk maken, door slimme processen en softwarematige ondersteuning vind ik een leuke uitdaging.

Marjolein van der Heide

medewerker
Marjolein van der Heide

medewerker

Mijn ervaring in de Jeugdzorg start in 1989, waar ik startte als pedagogisch medewerkster in een dagbehandelingsgroep. Binnen die jeugdzorgorganisatie ben ik in de jaren erna doorgegroeid naar verschillende andere functies; intaker, hoofd cliëntsecretariaat en functioneel beheerder van het ECD wat werd gebruikt voor de registratie van de zorg.
Daarna heb ik de overstap gemaakt naar een ECD softwareleverancier, waar ik bijna 8 jaar werkzaam was als Testcoördinator..

Sinds mei 2018 ben ik werkzaam voor Quattri. Bij verschillende jeugdzorgorganisaties vervul ik tijdelijk de rol van functioneel beheerder. Ik vind het een mooie uitdaging om te zorgen dat een ECD de gebruikers goed kan ondersteunen bij hun werkprocessen. Samenwerking met alle betrokken partijen in een organisatie vind ik boeiend en ik zoek graag naar de beste oplossing.

Het geeft mij voldoening als het lukt om de inrichtingsprocessen en gebruikersvragen rond het ECD samen met het team van een organisatie goed op de lossen zodat gebruikers kunnen doen waar zij goed in zijn: zorg verlenen.

Mathilda van Ameijde

medewerker
Mathilda van Ameijde

medewerker

In 2002 begon mijn carrière in de ouderenzorg als Dagbestedingscoach op een PG-afdeling, op een steenworp afstand van het Leidseplein in Amsterdam. In 2006 maakte ik de overstap naar Training en Advies en dat ben ik altijd binnen de sector van de Ouderenzorg blijven doen.

Bij Quattri geef ik trainingen aan de eindgebruikers van het ECD.  In veel gevallen worden deze technische trainingen gecombineerd met methodisch werken. Steeds vaker kiezen organisaties daarbij voor de methodiek van Omaha. Ik mag deze methodiek graag trainen in combinatie met een nieuw ECD.  Het kan echt zorgen voor een betere manier waarop bewoners/cliënten worden benaderd.

Ik vind het ontzettend leuk om iets wat complex lijkt, eenvoudig en werkbaar te maken voor de eindgebruiker. Meestal word ik ingezet bij trajecten waarbij veel medewerkers op verschillende niveaus worden getraind. Dan mag ik graag lijntjes leggen tussen de disciplines en niveaus zodat het nieuwe systeem zorgt voor een optimale samenwerking.  Dat maakt enerzijds het collegiale samenwerken uitdagender en anderzijds groeit de kwaliteit van de ouderenzorg.

Monique Leeman

medewerker
Monique Leeman

medewerker

Sinds 1998 werk ik in de zorg. De eerste 8 jaar bij een regionale thuiszorgorganisatie als functioneel applicatiebeheerder van diverse applicaties en specialist informatie-ontsluiting.

In 2006 ben ik gestart bij Quattri. Inmiddels ben ik een senior consultant rondom diverse ECD-aandachtsgebieden. Ik ben gespecialiseerd in de backoffice processen en informatie-ontsluiting uit het ECD.

Samen met een collega bemens ik ook het Quattri Servicepunt om allerlei vragen van zorgorganisaties op het gebied van functioneel applicatiebeheer en informatie-ontsluiting (in de meeste gevallen op afstand) te beantwoorden.

Het geeft mij voldoening om bij te dragen aan het vereenvoudigen van processen voor onze klanten. Ook voor complexe vraagstukken over de inrichting, het gebruik en de informatie ontsluiting van het ECD kun je me altijd over contacten. Die uitdaging ga ik graag en met plezier aan.

Mylette Lanting

medewerker
Mylette Lanting

medewerker

Ik werk sinds 1991 in de zorgsector. Eerst als ICT manager bij een VVT organisatie en later als consultant en software architect bij een software leverancier. Vanaf 2007 werk ik als Senior Consultant bij Quattri, daarnaast ben ik lid van het innovatieteam.

De continue veranderingen in het zorgsegment vragen steeds om aanpassingen in de ICT. Bij deze veranderingen moet er oog zijn voor de borging van de kwaliteit van de zorg aan de cliënt, de borging van de kwaliteit van werken voor de medewerkers én het organisatiebelang.

Wat ik belangrijk vind is om binnen dit spanningsveld, samen met de klant op een pragmatische manier te werken naar een resultaat waarmee écht verschil wordt gemaakt. Dat blijft steeds de leukste uitdaging!

Nancy Rosmalen

medewerker
Nancy Rosmalen

medewerker

Ik werk al bijna mijn hele werkende leven, sinds 1987, in de zorgsector. Eerst via bijbaantjes en later als HBO Verpleegkundige in alle segmenten. De afgelopen 15 jaar heb ik gewerkt als projectleider kwaliteit en innovatie in de ouderenzorg. Sinds 1 februari 2018 hoor ik bij het Quattri-team.

Binnen Quattri ben ik vooral werkzaam als projectleider, maar ook consultancy en een klein gedeelte van het accountmanagement vallen onder mijn takenpakket. Ik ben één van de vier experts Beeldend Trainen en Virtueel Leren van Quattri. Verder loop ik warm voor ontwikkeling en innovatie en ben ik lid van het innovatieteam.

In mijn werk stel ik mezelf altijd de volgende vragen: wat is belangrijk voor cliënten en de medewerkers die hen ondersteunen? Klopt het waar we mee bezig zijn? Past het bij de visie van de organisatie?  Methodisch werken met daadkracht en een portie humor is voor mij kenmerkend. En dat doe ik heel graag samen.

Paul Oostveen

directie
Paul Oostveen

directie

Sinds 2002 werk ik in het zorgsegment. Eerst als manager administratie en later als manager bedrijfsvoering bij 2 VVT-organisaties.
Vanaf 2010 ben ik verbonden aan Quattri.
Vanuit mijn rol als directeur faciliteer ik de Quattri collega’s, zodat zij kunnen excelleren bij onze klanten en zichzelf verder kunnen ontplooien.
Ook ben ik eerste aanspreekpunt voor enkele van onze klanten om duidelijke afspraken te maken over de opdrachten /projecten waarin wij toegevoegde waarde leveren rondom het ECD.
Het geeft mij veel voldoening als we een opdracht conform afspraken realiseren, zeker als de betrokkenen vanuit de zorgorganisatie en Quattri de werkzaamheden met plezier hebben kunnen doen.

06 - 106 18 585

Petra Bleije

medewerker
Petra Bleije

medewerker

Ik sta voor passie, professionaliteit en hard werken. Met een positieve blik vooruit op zoek naar samenwerking en verbinding in de zorg.

Rik de Jong

Applicatiebeheerder
Rik de Jong

Applicatiebeheerder

Sinds 2015 ben ik actief in de ICT binnen de zorg. Als Applicatiebeheerder ondersteun ik medewerkers en zorg voor een vertaling van beleid naar techniek.

Ik probeer de medewerkers te ontzorgen op het gebied van het ECD, zodat zij de beste zorg kunnen leveren!

Het contact met de medewerkers is wat mij plezier geeft in het werk.

Rob Jumelet

medewerker
Rob Jumelet

medewerker

Vanaf 1989 ben ik begonnen in de zorgsector als radiotherapeutisch laborant met een affiniteit voor de ICT. Tijdens deze periode ben ik naast het medische handelen , werkzaam geweest als applicatie- en systeembeheerder. In 2001 heb ik de overstap gemaakt naar een fulltime ICT-job in de zorgsector als applicatiebeheerder bij Allévo en later als ICT-coördinator. Tijdens deze periode is bij Allévo een ander ERP-systeem geïmplementeerd icm Nedap-tijdregistratie.

In het jaar 2008 heb ik de overstap gemaakt als consultant bij een ERP-software leverancier voor de zorg. Werkzaamheden waren oa. ontwikkelen van rapportages voor informatievoorziening, installaties van BI-tooling en  ondersteuning van applicatiebeheer (zowel functioneel als technisch).

Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Quattri, waarbij ik klanten ondersteun in de Jeugdzorg (applicaties van Nedercare), VVT en GGZ (applicaties van Nedap).

Mijn expertise ligt met name bij de technische kant van de diverse werkzaamheden, SQL is voor mij geen onbekende. Daarnaast ondersteun ik graag bij het automatiseren van de bedrijfsprocessen of het ontwikkelen en analyseren van rapportages.

Het contact met klant en het zorgen voor een efficiëntere inzet van middelen geven mij energie en voldoening.

Robert Platje

medewerker
Robert Platje

medewerker

Vanaf 2004 werk ik met veel plezier binnen de zorgsector. Ik heb in deze tijd brede ervaring
opgedaan met de administratieve-, financiële processen en ondersteunende ICT.
Vanuit mijn functies heb ik verschillende projecten geleid met als doel om de back-office processen
en stuurinformatie te optimaliseren. Door mijn brede ervaring overzie ik gevolgen van keuzes en
weet ik wat er moet gebeuren om een project succesvol en volledig op te pakken.

Vanaf 2018 ben ik verbonden aan Quattri. Vanuit mijn rol als consultant vind ik het een voorrecht om
organisaties te mogen helpen de (interne) bedrijfsvoering te verbeteren.

Ik krijg energie door samen met de organisatie processen en systemen efficiënt en effectief in te
richten, mijn uitgangspunt hierbij is het primair proces zo optimaal mogelijk te faciliteren.

Robert Stoop

medewerker
Robert Stoop

medewerker

Mijn loopbaan in de zorgsector begint in 2005. Ik heb bij een ECD softwareleverancier gewerkt als consultant en projectleider. Later heb ik daar de overstap gemaakt naar accountmanagement en was ik het primaire aanspreekpunt voor de klanten uit de ouderenzorg en de gehandicaptenzorg.

Het is mijn passie om het leven van cliënten in de zorg aangenamer te maken. Efficiënte inzet en gebruik van software, onder begeleiding van ervaren consultants, in het primaire zorgproces kan hier een bijdrage aan leveren.

Naast de functie van senior accountmanager werk ik als lid van het innovatieteam en bedrijfsvoeringsteam ook mee aan de bedrijfsontwikkeling van Quattri.

In mijn werk probeer ik continue de verbinding te zoeken. Verbinding met de klant, met de collega’s en met mezelf. Alleen ga je sneller maar samen kom je verder!

Robert Vos

medewerker
Robert Vos

medewerker

Sinds 2008 werk ik in het zorgsegment. Eerst als teamleider cliëntenadministratie en functioneel applicatiebeheer bij een zorgaanbieder in de gehandicaptenzorg.
Vanaf 2015 ben ik verbonden aan Quattri.

Vanuit mijn rol als senior consultant werk ik samen met de klant aan optimalisatie van de facturatie en management informatie.

Ik haal mijn voldoening vooral uit het optimaliseren van met name administratieve processen en verminderen van  foutoorzaken zodat medewerkers van de zorginstelling hun focus kunnen houden op het leveren van zorg. Daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Robert Wisse

medewerker
Robert Wisse

medewerker

Sinds oktober 2018 ben ik werkzaam bij Quattri als junior consultant. Dat betekent dat ik de eerste maanden vooral bezig ben met het kennismaken met verschillende ECD’s, alle wet- en regelgeving en ook vooral de gebruiken in de zorg.

Met een bachelor Biomedische Technologie en een master Business Administration op zak wordt er regelmatig aan mij gevraagd waarom ik voor de zorgsector heb gekozen. De zorgsector staat nooit stil: patiënten, de overheid, verzekeraars maar vooral ook zorgorganisaties zelf, vragen voortdurend meer van zichzelf en van elkaar. Aan de zorgorganisaties de taak om hier aan te voldoen. Dat betekent dat er altijd wordt gezocht naar verbeteringen die er toe doen. Ik vind het leuk om als consultant hier aan bij te dragen en zo vanaf de achtergrond de zorgprofessional te helpen met het verbeteren van de zorg voor de patiënt of cliënt.

Sandra Degen

medewerker
Sandra Degen

medewerker

Sinds 2005 ben ik in verschillende rollen werkzaam binnen het zorgsegment. Vanuit administratieve functies op het gebied van HRM, Zorgadministratie en interne controle, ben ik in actief op het gebied van medewerkers, organisatie, processen en applicaties.

Ik opereer graag in veranderende omgevingen en neem daar met plezier een rol als interim manager, projectleider of procesverbeteraar op me.

Vanaf maart 2019 ben ik verbonden aan Quattri waar ik graag in verschillende projecten bij klanten bij wil dragen aan een efficiënte en effectieve administratie. Mijn specialisme ligt op het gebied van zorgadministratie waarbij het coachen van medewerkers mij ook veel voldoening geeft.

Ik zie dat zorgorganisaties vaak nog worstelen met hun zorgadministratie en de processen daarom heen. Om hen daarbij te ondersteunen en op weg te helpen geeft mij plezier in mijn werk.

Severine Geerts

medewerker
Severine Geerts

medewerker

In 2000 ben ik in aanraking gekomen met de administratieve kant van de zorg daar ik verschillende functies binnen VGZ-Zorgkantoren heb bekleed.

Na een periode van 10 jaar bij VGZ ben ik als projectmanager aan de slag gegaan bij een zorginstelling voor implementaties van applicaties.
Vervolgens heb ik de overstap gemaakt om als ZZP-er te gaan werken om zo de schakel te kunnen zijn voor een zorginstelling enerzijds en de softwareleverancier anderzijds.

Dat heeft er voor gezorgd dat ik Quattri tegen kwam bij klanten en van daaruit is onze samenwerking ontstaan.
Via Quattri werk ik als projectmanager op verschillende vlakken en begeleid ik zowel organisatorische veranderingen als systeemimplementaties.

Wanneer de klus veel uitdaging vraagt ben ik op mijn scherpst, dat vind ik leuk en daar word ik enthousiast van.

Theo van den Berg

medewerker
Theo van den Berg

medewerker

Met humor, passie, betrokkenheid, en hard werken weet ik samen met mijn Quattri collega’s doelen te halen en veranderingen te bewerkstelligen. Ik ben dankbaar dat ik mag werken in een sector waar het er toe doet.

Thomas Groenewoud

medewerker
Thomas Groenewoud

medewerker

Het adviseren en begeleiden van organisaties is een proces van co-creatie tussen de klant en de consultant.
Hierbinnen zijn communicatie, doelgerichtheid en een goede werksfeer enorm belangrijk.
Voor het realiseren van het (juiste) doel van de klant zet ik mij graag in!

Trudie Oosterheert

medewerker
Trudie Oosterheert

medewerker

Het vinden van de juiste toon, daar draait het om. Afgestemd op de klankkleur van de klant geeft dit een veelstemmig geheel.

Vincent Heijnen

medewerker
Vincent Heijnen

medewerker

Meer dan 25 jaar geleden ben ik gestart bij een zorginstelling met het ondersteunen van de financiële afdeling. In de begintijd van de administratieve zorgsystemen binnen de thuiszorg ben ik gestart als applicatiebeheerder.

In 2000 heb ik de overstap gemaakt naar de leverancier van het administratieve zorgsysteem. Daar heb ik een aantal jaren op de helpdesk gezeten en als consultant klanten ondersteund met het applicatiebeheer.

Vanaf de start van Quattri in 2004 ben ik werkzaam als Sr. Consultant. Daarbij ondersteun ik klanten bij de implementatie en het gebruik van zorgsystemen.

Buiten het overbrengen van mijn kennis bij de klanten probeer ik ook altijd het menselijk aspect bij het gebruik van de systemen in het oog te houden. Een implementatie is immers meer dan het in het gebruik nemen van een nieuw systeem.

Werner Vrind

medewerker
Werner Vrind

medewerker

Mijn loopbaan in de business intelligence begint ergens rond 1995, het maken van mijn eerste financiële rapportages via Excel Exact Add-in. Vervolgens ervaring opgedaan met verschillende business intelligence oplossingen. Sinds 2003 werkzaam in de zorgsector en vanaf 2008 verbonden aan Quattri. In 2009 ben ik me gaan specialiseren in Qlik.

Mijn rol binnen Quattri is onze cliënten voorzien van management informatie, ontsloten via de software van Qlik.

Mijn uitdaging is om de client te voorzien van de informatie die zij wensen. Hoewel iedereen zorg levert en meestal in het zelfde ECD registreert, blijft het iedere keer weer een uitdaging om de juiste informatie te ontsluiten.

Wim Winter

medewerker
Wim Winter

medewerker

Samenwerken met een diversiteit van mensen in projecten, met hun talenten, deze zien en inzetbaar maken, dat is mijn kracht. Het bijzondere van een talent is dat jezelf de laatste bent die het talent herkent. Want juist een talent zorgt ervoor dat de ene taak eenvoudiger voor je is dan de andere. En dat wat eenvoudig is dat doe je gewoon, verbaast dat anderen dat niet zomaar kunnen.

Projecten bieden telkens weer de gelegenheid met nieuwe mensen kennis te maken en samen projecten succesvol op te leveren.

Het snijvlak van software en bedrijfsproces is mijn vakgebied geworden. Mijn verpleegkundige, HRM en commerciële en ondernemers achtergrond biedt mij een breed palet aan ervaringen. De brugfunctie bekleden tussen de ict voorzieningen en het primair proces is mijn dagelijkse werkterrein.

Samen met de overige Quattrianen zijn we in staat de meest complexe projecten tot en goed einde te brengen

Yolanda Hogeboom

medewerker
Yolanda Hogeboom

medewerker